mere nam he

mere nam he
Rabiatul Adawiah Roslan

Friday, July 9, 2010

Budak2 UITM ni xreti bangun ke??Dari pagi td aku lalu kt level aku ni takde orang pun..hairan aku...takkan sume wajib balik umah kot...yela,since umah dekat...tapi takkan ler sume owg tempatan kot.. Ade la beberapa kali aku jumpe MIS JEM(tandas le,aku ni sopan) takde lak aku nampak kelibat manusia mahupun derapan tapak kaki dari selipar2 mereka until petang tadi baru aku dengar suare2 kat depan pintu blik aku..'Kak,topup ade?' Pelik tol budak level ni...sume tido n bangun waktu yang same atau aku yang dok alam lain?(Yela,kan aku swg je yang idop kat level ni)Roomates aku lak balik umah,ag sowg tu duk bilik bf2 nyer (takkan nk larang anak orang n ask her to stay in our room lak kan).Sesungguhnya aku bukan QC/Maknyerrrr...
Akan aku update la blog ni since aku bg komitmen untuk explore bende ni...
Sekian,trimas..
PS-Sokong aku...utk live in this level

No comments:

Post a Comment