mere nam he

mere nam he
Rabiatul Adawiah Roslan

Friday, May 23, 2014

Terlajak di NU CENTRAL

Its Friday uollssss!!!! Happy sbb harini relax sikit dari hari smlm...hehe..Lepas habis keje, kami berempat ke Nu Central (sblh KL Central tu jgak)..those yg selalu naik tren cam aku mst taw... Memula kami berempat jadi make up tester partime kat Sephora...ko baca x?Sephora beb..memasing menunjuk skill menconteng arang ke muka...opppss menconteng make up ke muka..hahaha..lain benor tu... Dah lepas make over punya gambar cam kat bawah ni ler...
Bukan tu jer make over..kome nampak idak perfume strip Sephora yg aku pegang tu? Haaa, jadi tester perfume lak kami berempat..kikiki... Penat adik promoter tu tunjuk free gift, crita pasal membership yg free, discounts utk semua perfumes, perfume Taylor Swift pon best tapi ktorang semua setuju yang perfume Justin Bieber lagi menarik dan sedap dibau dari perfumes lain..hehehehe... Nampak x kesungguhan kami mencium bau perfumes?haha..
 Yang ni 1st selfie...tapi aku takder,so akak tu kena snap lagi cam yg gambor memula tu...hahaha
 Dah masuk Parkson..ktorang tgk FCC (Farmasi Colour Cosmetic) sbb ade peminat tegar jenama make up tu...
Tgk lah...muka belom makan lagi..semua terpaksa senyum bila disnap...hahaha

Atas muka sbelum dapat makan..
Bawah ni bila dah dapat makan..aku order Empal Penyet aja dong..tu jer feveret gua sejak dulu kala...hehe
Mase pegi makan ni,just kami berTIGA jer...akak berbaju merah ZEBRA tu xjoin sbb dia dating ngan hubby dia..hehe..dorang ckp sedap laa mknan kat sini...sambal pon pedas sampai mata aku meleleh beb..haha..podas bebona sambal dia....hehehe..tapi aku mmg suke dan kuat mkn pedas...

No comments:

Post a Comment