mere nam he

mere nam he
Rabiatul Adawiah Roslan

Wednesday, May 14, 2014

Weekend eh Wesak laa

Wesak tu aku cuti laa....al maklum ler da berkarier sbg TRAINEE at academic library (stres lah jugak walaupon dpt elaun dr tempat praktikal ni). Btw gmbr kat atas ni sblm melahap kat Waroeng Penyet,Curve. Sbnrnyer aku dtg sni jumpa mereka2 ni sbb dorg mntak aku explain tentang library punya S.O.P utk department tertentu dlm library..yelah,saya ni future Kakak library...Insyallah. Ktorang sume makan ngan lahap berserta doa (mujur sempat berdoa) slpas bincang tentang S.O.P dlm library.. Actually aku pon xde lah mkn lahap sgt sbb sblm kuar umah dah mkn dlu. OK,lpas makan ktorg pg Daiso then masuk BORDERS utk beli buku Oppsss xde beli buku pon tapi posing jer lebih cam kat bawah ni plak
Tgk laa memacam gaya posing...ade yg selfie (not me ahahaha...tipu jer,i'm queen of selfie) Don't know why semua suke bgambar guna papan kuning tu...hahaha Lastly ktorang sbenarnya ada plan lengah2 kan bdk yg pkai baju kotak2 BIRU tu sbb bebaru ni birthday dia...so here the final posing sbb acara pemberian hadiah...kikiki
Happy Birthday UNA!!! Slmt berpraktikal yer adik2 semua...ok laaa...till then...update lagi...

No comments:

Post a Comment