mere nam he

mere nam he
Rabiatul Adawiah Roslan

Saturday, July 19, 2014

Seminggu merempat dekat RUMAH ORANG...SOB SOB SOB

Korang tahu kan aku kena siapkan research, report semua..so yes, aku ade cakap aku tumpang umah kwn kan?so uma tu uma sewa utk students UITM Shah Alam..yer,geng aku mmg ramai merantau ke KL..so,aku pon tumpang umah dorang..lagipon lau ak dok uma sndr,nanti mst mak ak tanye "Bila nak siapkan research ngan report tu?" or Ayah aku plak cakap "Bila nak habiskan keje tu semua?Awk tak risau ke?" Skema cenggitu la ayat dialog mak ayah aku nti..lgpon mmg aku xkan sentuh keje2 tu sbb dok umah hari2 mrayau atau pon tido dan tido serta tido lagi...hehe... Tapi bila aku dok uma sewa tu lame sgt mak ak call cakap "Dah macam takde umah sendiri dan mak ayah dah ke asyik dok umah orang?" oh,sedih taw mak sendiri ckp mcmtu kat anak kesygn dia ni...pdhal keje tak siap lagi..so,mmg la kena merempat sane sini...tapi meanwhile,ak pon bkn robot yg berteleku depan lappy wat keje with no life..Kemon lar...i'm only HUMAN yg nak jugak merayau, beronggeng, berjimba, berhoyeh, berjoli...
 This is Laman Seni Seksyen 7..oh,if korang perasan, byk kali aku dtg berphotoshoot kt sini..xkira siang dan mlm..cuma outfit je different..haha..
 Yg ni mlm la...kunun tgh busking kt tpi jln..tpi lagi sekali ak pg,kerusi tu tinggal seketul je..haha..ganas tol visitors ni berphotoshoot ye?
 Tandas oooo tandas...
 Actually ni semua art dari students UITM kos ID (Interior Design)..byk seni dorang ni..even ade gambar yg ak dan kwn2 ak tgk xbrape nk paham seninye..mungkin ak dan kwn2 ak kurang berseni...haha..
 Ala-ala garden gitu....kunun tgh bergosip di taman...
 Thanx to photographer freelance yg tlg snap photos kami...btw, thnx Mr Boyfie org sebelah kite tu...
 Ni hari2 sebelum..ktorg bertiga jgak ngn monopod..hehe
This one posing ngn lipas dan tikus...ewwwww...tapi tahan sbb nak gmbo jgak...

Oh yes,I-CITY lagi...mmg feveret aku lar pi tmpt ni..setiap semester ak dtg sini..dari diploma sampai da habis degree..haih....i-city tiada terpisah...tp kali ni xbrape menarik sbb semua under construction...so, wait n see their progress lepas da hbs reconstruct ye...
Looks like we stay close to the stars...cewah..haha..kemain berpuitis di pagi hari

No comments:

Post a Comment