mere nam he

mere nam he
Rabiatul Adawiah Roslan

Thursday, July 17, 2014

Unofficial dah habis

Sebulan ni aku agak bz ngan case study, report praktikal dan sebagainye...oh yer, sebelum ak habis intern, ak ade apply utk sambung ilmu..not in library field (maaflah,saya bukan akak library yg suke cop buku, marah budak2 dalam library SUKE CAKAP standard dialog "diam,shhhhhhh,shhhhhh jgn bising dik").
Hopefully ade laa rezeki aku dalam bidang yg aku apply (menyimpang jauh dari ape yg aku dah belajar dari diploma hingga degree nih) iaitu MBA..yup,MBA..aku pon xpasti knape aku pilih bidang ni...let me see,erm...SUPERVISOR influence maybe? sbb mase aku tengah nak isi course dlm website tu, ade org bisik sebelah aku camni "Adda, pilih la MBA,senang nak habiskan study"..oh,org tu ialah awek cun yg pkai spek if korang recall balik dlm blog ak,ade sorang je CHARACTER yg berspek...so, sehari after habis intern, ak kena drift ke Shah Alam, tempat interview utk smbung belaja tu..penatnye jgn kate..mmg exhausted...lgpon awal Ramadan, so agak serabut la life ak mse tu..ngan research xsiap lg (bkn takat xsiap,buat pon idak)..lepas tu report organization lagi xstart...mmg aku ni hdup dgn last minute la..
But, in the end aku berjaya siapkan semua tugasan tu...even ade pembetulan yg MAJOR...haihlaa...
So, seminggu jugak aku berkampung di Shah Alam...mujur ade kawan2 yg supportive kasi tmpt ak merempat, print assignments, consultation...teman berbuka, bersahur...so,thnx pada semua yang da support aku dan kenal aku selama ak jadi student...
So, ni memories terindah dan not the last kot utk masa akan datang...

 This one iftar kat willies Danau Kota...erm...ade org sg pusu, org pantai dalam, org sg buloh, org slyg dan org bentong...
 Yg ni bajet nak iftar kat padang SCM (Setia City Mall), but hujan lak..so iftar padang KFC jela area Setia Alam... Time saho siap ade bekal lagi..mihun gorg..thnx to MAKnyer sbb msak lebih...
 OK, dapat jugak tebus iftar ats PADANG SCM...dan yes,kami propa iftar kat TGIF..haha
 Yg ni ade org paksa kami peluk..kunun akan rindu lau xjumpe lepas ni...oh ye,mmg akan dirindui lau org tu baik kan?
 Yg ni dah lepas melahap..so,sume plate mmg licin bersih hingga tinggal tulang dan habuk je..
 Finally..2 report hardcover yg telah aku hanto kt supervisor..takziah utk beliau,sedara dia meninggal ptg ak anto report tu...
 This photo tells more than what you see...btw,sorry la tuan pnye GO PRO ni sbb kena sabotaj kat situ...
 Ape la motif posing cenggini?nak kate lawak xjugak..nak kate muncung ITIK pon idak jgak...
Ni model-model playground
 Ni model-model akak library meletops gitew...
 Taken kat belakang JAKEL Seksyen 7, Shah Alam..dtg malam xbpe cun sbb byk effect (tikus,kucing dan lipas pon turut interframe)
 TQ my dearest sbb teman dan bagi opinion utk case study aku,etc laaa....
 Yg ni HADEK baru masuk praktikal dari UNISEL..ade lg sorang xsempat nak snap photo berdua...
THIS ONE adalah pro yg menggunakan monopod..hehe..
So thanx pada semua yg ade membantu aku habiskan study ni selain PARENTS aku...syukur,alhamdulilah

No comments:

Post a Comment